Wymiana/Zwrot ?
1. Wymiana – na Molly.pl darmowa!
Z możliwości wymiany produktu na inny (rozmiar, kolor lub model) skorzystać może każdy klient sklepu Molly.pl w przeciągu 14 dni od otrzymania paczki (produkt powinien posiadać komplet metek i nie może nosić śladów użytkowania: zapachu perfum, plam itp.) Wymiana realizowana jest zwyczajowo w przeciągu 3 dni, jeżeli zależy Ci na szybszej realizacji poinformuj nas, postaramy się miło Cię zaskoczyć:)
Proszę odesłać produkt/y na swój koszt razem z formularzem wymiany (dostępny-kliknij tu) wydrukowanym lub przepisanym, a nową przesyłkę wyślemy zupełnie za darmo. Koszt kolejnej wymiany to 15,90 zł.
Molly.pl
ul. Konrada Wallenroda 10 lok. 01/24
11-520 Ryn
2. 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki należy poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia, zawierającego imię, nazwisko, numer zamówienia oraz informację jakie produkty życzycie sobie Państwo zwrócić (np. pocztą elektroniczną na adres hello@molly.pl), a następnie w ciągu 14 dni zwrócić towar.
Zalecamy skorzystanie z formularza odstąpienia od umowy sprzedaży (dostępny tu), ułatwi to Państwu przekazanie nam informacji dotyczącej towaru/transakcji, której odstąpienie od umowy dotyczy.
Molly.pl
ul. Konrada Wallenroda 10 lok. 01/24
11-520 Ryn
Prosimy o dołączenie do zwracanego towaru paragonu fiskalnego (nieobligatoryjne).
Sklep niezwłocznie, maksymalnie w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki rozliczy zwrot (po skutecznym odstąpieniu od umowy transakcję uważa się za niezawartą). Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych za pobraniem i do punktów odbioru (jak np. paczkomaty).
Ze względów higienicznych maseczki ochronne nie podlegają zwrotowi.
Jeżeli po zapoznaniu się z powyższymi informacjami nadal pojawiają się pytania, macie Państwo uwagi- zapraszamy do kontaktu.